21 september

- Frida
tjabba tjena hallåå på er.
hela min dag har bestått av jobb idag, och tro det eller ej så var jag uppe redan sju imorse. ja, ni läste rätt- fridiz var uppe klockan 07.00. det var verkligen skönt måste jag faktiskt säga, längesen man var uppe riktigt så tidigt. direkt jag kom hem från jobbet blev det att laga mat och sen slocknade jag på sängen i en halvtimme.

har varit ute och drällt ikväll, inte gjort något särskilt men samtidigt varit överallt&ingenstans. eftersom jag inte suttit hemma framför tvn ikväll så blir det att kolla på Idol nu på tv4.se istället. kan ju inte börja missa program såhär i början.

fick även livstecken från min käreste emmy, planet var då försenat men dom skulle precis hoppa på planet mot turkeey. snacka om skönt att åka iväg nu IGEN, speciellt när det är sånt här väder.

imorgon och resten av veckan består av jobb, så det kommer inte bli sån spännande och bra uppdatering från min sida.


där var håret nyklippt och nyfärgat- allt annat än vad det är nu kan jag ju lugnt säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0