27 september

- Frida
Jag vet inte riktigt vars jag ska börja, men börjar väl med att tacka brudarna för utekvällen i lördags. Jag och Linnéa började hos daniel där det var ett väldigt skönt gäng, sen drog vi vidare till Hanna där förfesten var i full gång. Efter det var det älskade TC som gällde, och något som är säker är ju att det är umgänget som gör allting.

Vaknade upp igår och mådde inte riktigt fullt så bra som jag kanske hade velat. Hade huvudvärk och kände mig alldeles slö, men istället för att ligga i sängen hela dagen så gick jag ut och promenerade. Det blev ca två mil sammanlagt, gick längs älven och mot klabböle. När jag ändå var i full gång och var vid backens kyrka passade jag på att gå förbi farfar och farmorsmors grav och se till att dom inte var helt "igen lövade" av alla löv som fallit nu.

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt, men den spenderades hemma hos evelina med chips godis, ensam mamma söker och en film.
Nu beger jag mig ut i det fina vädret, har just satt på mig träningskläderna och är redo för en härlig promenad. Får se om jag får med mig Linnéa också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0