7 september!

- Linnéa

jag var alldeles för trött igår för att uppdatera om första dagen på jobbet! hur som helst, första dagen på jobbet gick galant! vi var alla så effektiva att det vi skulle jobbat på 2 dagar lyckades vi göra på bara 1 dag!
jag trivs verkligen med mitt jobb, med de sällskapet man har funkar allt!

att så många blir så tacksamma när vi delar ut saker gör helt klart min dag!

det är verkligen super kul med allt trevligt och socialt folk man träffar under dagen!

dock blir man helt slut av att stå hela dagarna, men det är något man vänjer sig med under veckan!

just nu har jag paus från jobbet, så jag passar på att uppdatera här!

jag hade nu tänkt ta mig något att äta innan jag ska tillbaka ner på stan. så vi får hörs senare ikväll om jag inte slocknat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0