9 september

- Frida
Jag hade fått för mig att jag uppdaterade i bloggen igår, men det måste ha försvunnit. Hade inte särskilt mycket att komma med, men det var full rulle igår.

Inatt åkte jag på öroninflammation, vilket inte är det absolut bästa jag vet. Det var många år sen jag hade det sist, men nu var det tydligen dags igen. Det är bara till att ligga högt med huvudet och ta alvedon så ska man klara sig med det- som tur är.

Det blev inte så många timmars sömn inatt eftersom att mitt öra har spökat hela natten lång. Nu ska jag äta en massa glass och slå på någon bra film, så får väl hoppas på att jag kan sova ett tag under filmen istället.

Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör för tillfället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0