fight to the bitter end!

- linnéa

eftersom min älskling just nu har en innebandy cup har de senaste dagarna varit fulla med matcher!
nu under helgen kommer det vara sammanlagt 5 matcher som ska spelas! och såklart har jag varit på plats för att se min älskling spela!
igår blev det då att se matcher med min vän linda, vara social med joel&älsklingen, en sväng förbi min syster och en sväng på stan!

nu idag under dagen har jag varit med min fina syster, vi har tillsammans tagit hand om alla våra djur! nu är det inte bara 3 djur i familjen, utan 4! vi har nämligen skaffat oss en supersöt kaninunge!
nu ikväll har jag varit med linda och sett min älskling&fransson spela match!
dock var det inte så bra för mig att skrika och hurra när det blev mål, jag är som sagt förkyld och hes så att hurra gjorde förkylningen inte bättre, men det var de värt!
grattis till vinsten grabbar!

efter matcherna blev det raka vägen hem för mat! jag som var super hungrig blev riktigt nöjd när det bjöds på tacos!

nu hade jag tänkte skicka lite bilder till min mamma som hon bett om. sen blir det att öppna en öl som varit väldigt efterlängtad!



love you my boy!


vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0