höst

- Frida
Idag har jag varit på toppenhumör, känner att jag är på bättringsvägen och ser ljuset i tunneln. Börjar känna mer motivation nu när den förbaskade förkylningen håller på att gå över.

Tog lite höstbilder (hade tänkt mig en massa löv i alla de olika färger, men antar att jag är ute lite för tidigt), men det blev en del och dom tänker jag absolut dela med mig av- ska bli bättre på att ta bilder så ni inte blir så uttråkade av all tråkig text!
Förutom det så var jag pappa, daniel och slava ute och övningskörde. Jag tror att vi körde närmare 1 och en halv timme, vilket kändes riktigt bra. Vi hann med en sväng till hissjö, runt v-slätts industriområde, genom stan, upp till haga, vidare till mariehem och sen E4an tillbaka hem igen.









som ni ser så har inte hösten riktigt kommit hit, nu är det sängen som gäller.
NATTINATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0