idol taaajm

- Frida
Att den här förkylningen aldrig kan ge sig, tur bara att jag inte har hög feber. Då hade jag ju bara legat hemma hela dagarna.

Idag blev det en Angelica-dag vilket behövs sisådär en gång i veckan, det blev mycket shopping för hennes del men dessvärre ingen shopping för min del. Jag vet inte vad det är, men hittar verkligen ingenting i stan nuförtiden. Antar att jag får beställa kläder från internet istället.

Till något annat, äntligeeeeeeeen har Idol satt igång. Som de flesta vet så följer jag det prorammet varje fredag som det visas och ger mig in i det på blodigt allvar. Jag älskar Idol helt enkelt, för er som inte visste deet.
Nu ska jag uut och iväg en sväng, så vi hörs när vi hörs.


ledsen hannie att jag inte kunde joina er ikvääll.
det blev kvalitetstid med far och syster som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0