jobbvecka!

- Linnéa


största delen idag har bestått av städning, (folk kommer som sagt och tittar på vår lägenhet till veckan). nu ikväll har jag varit med ett härligt gäng på haga och planerat morgondagens jobb!

sist men inte minst!

imorgon är det jobbvecka som gäller för mig! jag och ett härligt gäng kommer befinna oss i stan för att dela ut wasa frukostflingor!
ni kan inte missa oss för vi kommer nämligen bära en outfit på gula leggings och morgonrockar!

så om det är någon som är sugen på flingor kom till stan !



nu ska jag invänta min älskling sen blir det att göra matlåda tills imorgon!



så vi ses imorgon allesammans!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha oj, detta kan man ju inte missa! Ska spana efter dig på stan imorgon ;)

2010-09-06 @ 00:58:44
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0