ljuvlig dag!

- linnéa

för mig har det varit en toppen helg! fredagen bestod av mat med ett härligt gäng, och kvällen avslutades på krogen med ett trevligt tjejgäng!
igår träffade jag upp några tjejkompisar på stan, vi samlade ännu en gång för att umgås med eija som kommit och hälsat på från sthlm! vi lunchade på stan och tog en runda genom stan! kvällen avslutades hos min älskling! undertiden jag skrev cv så fixade han med min dator och mobil, tack!<3

egentligen borde jag ligga och sova nu för klockan är för tok för lite för att stiga upp på en söndag! men jag känner mig utvilad så varför fortsätta sova! däremot ligger mitt hjärta här bredvid mig och sover för fullt! han ska minst sova några timmar till, så mycket han gjort i veckan kommer han inte vakna förens 2 skulle jag gissa!

nu hade jag tänkt se senaste avsnittet av idol! sen blir det att springa ner på stan om min älskling nu vaknar! ;)


sacko!

vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0