m is for music

- Frida
Har ingen direkt anledning till att jag inte har bloggat, det har nog mest med tid att göra. Har haft så mycket nu när jag jobbat så pass mycket, direkt efter jobbet kastar jag i mig mat och sen ut igen för att träffa vänner och pojkvän.

Hela dagen har bestått av att vara barnvakt åt käraste syster, har varit runt lite överallt idag. Bland annat på djuraffärer, barnens hus och andra butiker som ligger uppe på ersboda.
Nu sitter jag i min brors lägenhet och hjälper honom att städa inför kvällen, det är nämligen så att även han har lite galej här hemma ikväll.

Jag däremot ska strax hem för att äta, men på vägen hämtar vi upp Linnéa eftersom vi ska göra oss iordning tillsammans. Ikväll blir det en tjejkväll, ett gäng brudar kommer förfesta hos en nära vän till mig sen är det utgång som gäller. Det kan inte bli annat än en toppenkväll!


'Tell me who can love you,- nobody
Hold you,- nobody
Make your body wind, like me
You will never find someone like me'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0