mussevakt

- Frida
Jag vet, det är mycket snack om den där j*vla öroninflammationen, förkylningen och allt vad det är. Men det är vad som sker när man är sjuk, det finns inte allt för mycket spännande saker att berätta här i bloggen, eller dagboken kanske man nästan kan kalla det.

Idag kom iaf gubben min hem, så skönt att ha honom tillbaka. Som min rubrik lyder så är jag kattvakt i helgen, medans min bror är och har det trevligt i hemavan sitter jag i hans lägenhet och förvånas över hur stor Musse har blivit. Han är mycket större än båda mina katter tillsammans (nästan..). Men han är så gosig på kvällarna efter att han har lekt hela dagen, så nu ska jag väl försöka sova. Har hört rykten av min bror att han är en jäkel på nätterna, men får väl slänga ut honom på balkongen om det blir för mycket. (skämt å sido) för dom som inte förstod detdär luriga skämtet.

Mina ögon slocknar snart, så vi hörs senare med andra ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0