skratt, komedi, humor, hanna

- Frida
Jag hade som sagt tänkt sätta igång några bra filmer tidigare idag, när jag kände mig som mest slut i kroppen. Så blev det inte, hittade istället en skiva med hela säsong 1 av solsidan liggandes i högen med filmerna. Jag kan säga att det blev inte många minuters sömn under tiden jag såg på den serien, den serien är verkligen galet rolig. Fastän man är som mest sjuk och tycker synd om sig själv, så får man sig ett flertal skrattanfall när man ser den klockrena serien. 



Jag gjorde det bra som låg inne hela förmiddagen, men kvällen har spenderats hemma hos Hanna. Vi började med att se Idol och därefter började filmen liarliar med Jim Carrey. Också helt klockren film, men det är dom allra flesta som den snubben är med i.


(som ni ser har jag använt mig av mina fantastiska kunskaper i paint.)

Nu ska jag ta en alvedon sen lägga mig och läsa lite, det är så typiskt att förkylningen alltid blir värre på kvällarna, vilket försämrar sömnen eenormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0