trött!

- linnéa

från min sida har det varit dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har verkligen inte orkat. eftersom jag jobbat denna vecka har jag nästan varje dag somnat direkt efter jobbet, det har iofs varit skönt då man är utvilad dagen efter.
vi (wasa teamet jag jobbar med) har jobbat så bra denna vecka att sista dagen vilket är imorgon kommer endast pågå i en timme!
lite tråkigt kommer det bli att jobbet slutar eftersom vi alla fungerar som ett jättebra team, och på endast en vecka har man fått nya riktigt schyssta kompisar!

jag har såklart fotat teamet, bilder på oss alla kommer upp senare när vi står uppradade i våra snygga morgonrockar!

det som varit positivt idag är att man endast jobbat halvdag annars har dagen varit kaos för min del.. jag har haft sån fruktansvärd migrän att jag gråtit och varit svimfärdig pga min huvudvärk..
så det var perfekt att göra kvällen till så lugn som möjligt, även med tanke på att jag jobbar imorgon.


imorgon är det jobb på dagen som gäller. senare blir det att samla wasa gänget för att käka och besöka fortet i stan!
det kommer bli sista gången vi träffar dom vi jobbar för, iallafall för denna gång. de ska nämligen vidare till andra städer för att fortsätta med jobbet.


nu ska jag och min älskling invänta att björn ringer, sen blir det att skjutsa hem honom till vännäs.
vi hörs mer imorgon, sovgott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0