djuren!!

- linnéa

dagen började med att städa burarna till kaninerna. nu äntligen har jag fått in bilderna från kameran, så här kommer bilder på min och min systers gnagare, sacko och pk!





lillskrutt milo! (min systers)





min playboy!


<3


underbara pk!




sist men inte minst, sacko!



vid fem blev det en promenad till linda i regnet, inte super kul men skönt! vi planerade lite kommande saker som jag ser framemot! därefter blev det hem och sen genast ut igen med brorsans vovve!
nu väntar jag på att min älskling träning ska sluta, för sen blir det massvis med mys och senaste avsnittet av oth!

vi hörs mer imorgon, för imorgon är en spännande dag som jag verkligen ser framemot!
mer om detta imorgon!






Kommentarer
Postat av: aster greger

maskinen och nötterna

2010-09-22 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0