Underbart j'vla bra!

- Linnéa

idag var jag då på ett möte som var mer än lovande!! jag vill väl egentligen inte avslöja så mycket mer än att jag är överlycklig och att jag väntat mer än ett halv år på detta!
det kommer mer om detta senare, promise!
dagen fortsatte bra, jag träffade nämligen upp min underbara vän minna! eftersom vi inte träffats på ett tag fanns det förstås mycket att prata om! det var läääänge sedan jag var på stan över 4 timmar, så det var underbart med bra sällskap och väder!

dock missade jag en sak.. jag skulle egentligen tagit sacko till djuraffären för att klippa hans klor, men det hann stänga.. så nu måste jag vänta en hel vecka tills jag kan ta honom dit igen..
tur dock att klorna inte vuxit allt för långt!



ikväll är det mat, idol och oth som gäller! (oth kommer tydligen ut på onsdagar). jag ska nämligen laga middag åt min älskling, jag har tittat upp ett recept som för hans del ser lovande ut!;) kött är som sagt inget för mig!

kvällen kommer avslutas med underbara eija! hon skulle egentligen åkt hem redan i början av veckan, men hon stannar någon dag längre! så ikväll ska hon sova hos mig och sen åker hon hem till sthlm imorgon!

jag tänkte passa på att lägga in lite bilder från wasa gänget nu när jag ändå fått in bilderna till datorn!
det var verkligen en toppen vecka med ett grymt härligt gäng!


petter och linnéa!


jag fyller på med flingor!


björn chillade uppe på lastbilen!


jag, maria, linda, petter, linnéa, rebar, björn och jonathan!


linnéa på en av dom tuffa cyklarna vi åkte runt med!


hela gänget!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej! Vad kul att du gillar min blogg! :)

2010-09-23 @ 20:06:06
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0