yeeees, nu är den ääääntligen min!

- Linnéa

nu ska ni få höra! jag har fått nyckeln till min lägenhet! och som tur är har jag redan allt packat så nu är det bara att börja flytta över saker!

så nu ska jag slänga ihop det sista så jag kan börja flytta! jag säger bara ääääääntligen får jag flytta till mitt eget, vilket jag har velat göra enda sen jag var 16! så nu händer det, uuuuuuuunderbart!
min alldeles egna underbara ljuvliga lägenhet!

jag hinner inte skriva mer nu! jag berättar självklart mer senare om det hela, alltså vart den ligger och så!


såhär lycklig är jag just nu!





Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt! Happy for u!!

2010-09-29 @ 18:56:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0