14 februari, alla hjärtans dag

- Linnéa
igår åkte jag till mamma och lagade middag, det blev tacopaj som är så omtyckt! hela familjen var samlad där vi åt& umgicks! efter middagen packade vi upp de sista kartongerna, en innehöll massor av teckningar&arbeten vi barn gjorde som små! såklart har mamma sparat allt vi gjort, och nu sorterade vi upp allt så alla kunde få ta hem de var och en gjort! vissa saker tog ett tag att lista ut vem som gjort, men tillslut gick det att lista ut!
idag blir det en lugn dag, mitt hjärta är fortfarande sjuk, så vi tänkte oss massor av mys, äta god mat och se en bra film<3
men först har jag några timmars jobb..
vi hörs mer senare. nu har jag nämligen tänkt få lite plugg gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0