17 februari, snart helg

- Linnéa

de senaste dagarna har bestått av skola, plugg, besökt knäläkare, träffat vänner, haft redovisning, firat "alla hjärtans dag", hade en otroligt fin dag med mitt hjärta, fika på stan med mamma, matlagning hos mamma& nu idag mässa!

dagen började med att jag och min grupp hade redovisning, trodde ett tag att det skulle gå helt åt skogen, eftersom halva gruppen var borta.. men vi som var där gjorde ett kanon jobb, gick mycket bättre än väntat! på eftermiddagen åkte jag&tre andra till Nolia, där hölls föreläsningar och information fanns om alla arbetsutbildningar.

nu har jag just kommit till hjärta, han står och lagar mat och jag ska skriva ut mitt CV, ska även se till att få lite plugg gjort!
men först ska en fruktsallad göras till krilles mamma som idag fyller år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0