17 februari

- Frida
Jag blev lite smått deprimerad när jag insåg att jag skulle bli tvungen att skriva om mitt CV från början. Jag kommer inte ens ihåg allt jag gjort på dehär (få) åren. Men sen kom jag på en briliant idé att logga in på progress och TUR som jag hade så fanns mitt CV kvar där!! Snacka om att jag blev glad igen, nu är det bara att lägga till referenser och sen även lägga till älskade Lindex (som också är min största arb. livs erfarenhet, har trots allt jobbat där över ett år.) Helt sjukt vad tiden går fort.

Så förhoppningsvis när jag ska träffa min handläggare kan vi gå igenom mitt CV så det blir alldeles perfekt. Kollar samtidigt igenom bilder från det gångna året, i bloggen. Gosh vad mycket intressant man läser&hittar bilder på:) Det är såå roligt.

Ikväll blir det TRErätters middag på Allstar som står på schemat! Hoppas ni får en underbar dag/kväll!
<3


denhär bruden ska jag hinna träffa innan det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0