18 februari, underbart med sömn !

- Linnéa

idag blev det skola till 12 (helt underbart med korta dagar på en fredag) sen blev det lunch tillsammans med malin!
varje fredag efter skolan är det en lärare på skolan som håller i en yogalektion, så nästa fredag ska jag försöka stanna så man kan testa! någon som testat(?)
efter skolan slockade jag& mitt hjärta direkt! jag har just vaknat, men mitt hjärta däremot ligger än och drömmer så sött! hur kan någon vara så söt när man sover(?) ikväll blir det bak!& jobb som gäller. baka känns helt underbart, min bror fyller nämligen år imorgon så jag ska baka honom en tårta! sen jobbet ja.. det är ett pass från 23:00-04:00, och jag vill inte ens tänka på det... både migrän&helt slut i kroppen, men vad ska man göra..
imorgon innan min brors lilla kalas måste jag hinna mig på stan! jag måste hitta något fint åt min bror ! sen blir det tårtkalas hos mamma!
ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0