18 februari

- Frida
Då var det äntligen fredag, fullt med saker som ska hända som alltid på helgerna. Nu har jag nästa precis kommit hem, har varit runt om flera butiker för att kolla saker till Slavas lägenhet. Vi har nog inte missat någon butik alls!

Jag köpte även ett par militärgröna jeans/leggins- supersköna och sitter smäck på mitt ass! Så det var ett bra köp, det var dessutom de sista av min storlek kvar- så det var nog menat att jag skulle ha dom. Har länge letat ett par, men har aldrig hittat vad jag letat.

Nu ska jag snart iväg till pojken min, det blir hemmamys ikväll. En i hans släkt omkom igår, så det finns inga tankar på annat än en lugn hemmakväll. Det är så fruktansvärt att livet ska vara så oträttvis.
R.I.P

Hoppas ni får en bra helg!












Efter tre-rätters middag på allstar, avslutades det med biljard.
5/5 får kvällen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Jaha, trevligt. Då kanske vi syns där haha! :)

2011-02-18 @ 22:58:35
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0