20 februari, fartfylld dag!

- Linnéa

igår bakade jag och mitt hjärta en tårta åt min bror som fyllde 21! sen blev det tårtkalas hos mamma! jag trivs verkligen när jag är här, alla samlade + djuren här är super mysigt! kvällen spenderade jag med frida renman, vi satt och pratade i timmar, åt glass& drack ett glas vin!

nu idag blev det först lunch med mamma, nina, isak& mitt hjärta! nina (mammas vän) hade med sig sin treåriga son isak som var på bästa humör! jag har aldrig tidigare sett någon så liten äta så mycket! han åt dessutom upp allas glass som tillhörde efterrätterna! och det är inte så konstigt, vilka småbarn är inte galna i sötsaker(?) därefter gjorde mamma&nina lite ärenden, så jag& mitt hjärta passade på att ta isak till snödraken (rutchkanan) nere vid älven! så ni kanske kan lista ut att vi blev kvar där ett bra tag! isak skrek glatt: igenigenigenigen!! och så blev det, igen igen och igen! vi tog honom även till snöborgen där han fick inspektera!

sedan åkte vi hit till mamma, sacko fick ett meeega ben att gnaga på! 2 timmar höll han på sen plockade vi bort benet, han får fortsätta mer imorgon! nu städar mamma för fullt& jag gjorde mig precis en tallrik med sojayoghurt, nötter& honung + en stor kopp citron-ingefära te, helt underbart gott!

nu väntar jag på att mitt hjärta ska dyka upp, vi ska avsluta kvällen med varma mackor& mys!

ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0