24 februari

- Frida
Oj, så less man kan bli. Jag är ingen person som i vanliga fall brukar visa mig vara särskilt sur, irriterad, arg eller less. Men iblad kan jag bli så irriterad på saker och ting som stör mig något så fruktansvärt och då går det inte att hålla det inom sig. Jag ska försöka att inte tänka på det för tillfället!

Imorse klev jag upp vid tio och började duscha och göra mig iordning. Efter en kort stund kom Emmy cyklandes i snöstormen, och vi började röra oss ner mot stan då allt var fixat här hemma. Det blev en väldigt trevlig runda på stan, och jag köpte mig dessutom ett par svarta jeans. Det är något som jag varit i stort behov av, men aldrig riktigt hittat ett par bekväma, snygga jeans. Nu hittade jag iaf ett par, och nu har jag det mesta som behövs till min garderob (för tillfället.) Nu när det varit så lite jobb, så får man verkligen tänka på varenda krona som man spenderar.

Efter stan tog jag en promenad till Linnéa där jag varit fram tills nu. Vi har suttit och pratat om allt, men mest om barn och framtiden. Det är ganska läskigt hur tidigt folk gifter sig, och skaffar barn nuför tiden. Men så vill jag iaf inte ha det. Man ska få sin chans att resa och göra allt man vill göra innan man stadgar sig med familj och hela det paketet. Nåja, det är min åsikt!

Nu ska jag inte skriva mer än så, har haft en kort och gott bra dag med mina bästaste!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0