8 februari

- Frida
Har inte hunnit uppdaterara så mycket från helgen, dock blev det en väldigt lugn helg som tur var.

Jag vet inte om det bara är jag, men jag får inte upp youtube klipp längre. Jag gör precis på samma sätt som alltid, men det vill verkligen inte fungera. Så typiskt, det finns så mycket bra låtar ute nu som jag hade tänkt dela med mig av.

Igår umgicks jag med Hanna hela dagen, vi började med en supergod lunch på TC och sen kikade vi på stan i ett par timmar. Sen blev det bara häng framför tv'n och en massa prat. En riktigt bra dag med andra ord!

Idag ska jag träffa upp Linnéa klockan 2 då hon slutar, bäst att hoppa in i duschen-
Ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste kryssa i rutan "använd gammal inbäddningskod", dom nya funkar inte :)

2011-02-08 @ 15:54:25
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kul! Fast antar att du ska på konserten den 1 november? Dom biljetterna tog slut så snabbt så dom satte in en till konsert dagen efter, som vi alltså ska på :)

2011-02-09 @ 22:59:40
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0