alla <3 dag.

- Frida
Alla hjärtans dag i all ära, en sån kärleksfull och härlig dag. Jag hoppas ni tagit väl hand om era nära&kära en dag som denna!
Jag har då blivit uppvaktat med finfina rosor, god choklad och en bra film. Det är väl den ultimata mysdagen enligt mig.

Igår förresten, var det födelsedagsfika hos finaste emmy. Hon och Linus hade stått och bakad semlor, och en supergod kladdkaka med en utsökt glasyr över. Hade en riktigt trevlig söndag, trots att jag mådde som jag förtjänat sen lördagen. Ett alldeles perfekt slut på helgen!

Nu ska jag snart isäng, imorgon väntar tandläkaren så bäst att jag får mina timmars sömn så jag tar mig upp.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0