do it all night

- Frida
Idag har det blivit en himla massa springandes hit och dit. Låg kvar och drog mig i sängen ett bra tag vilket behövdes. Har nu anmält mig till trafikskolan och ska dit redan nu på måndag för lärarledd teorikurs. Det känns verkligen bra att ha kommit igång, nu är det bara att sätta fart. Ska köra extra mycket med pappa, och träna på en massa viktiga "moment".

Sen har jag dessutom skrivit in mig på a.f, det är väl lika bra att få något sorts bidrag medan man inte jobbar. Det känns som att jag bara tjänar på att gå med där, vem vet.. Kanske får jag mitt drömjobb via dom!

Kvällen har som tur är blivit lugn, är helt slut i benen känner jag. Nu är det bara gymkortet och min (älskade) hårddisk som ska fixas. Sen har jag nog gjort allt som fanns på min "to do list".

Imorgon blir det upp tidigt för att spela en timmes tennis, var cirka ett år sen sist. Så det är med andra ord dags nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0