första februari.

- Frida
Idag blev det en lunchdejt med angelica, det bjöds på kycklingsallad med en supergod dressing till. Tackar så mycket för det stumpan!

Nu håller jag på att kolla igenom olika körskolor och det blir som jag tänkt mig ett bra tag nu: Öst på stan. Jag har hört bra om dom, så jag tror att jag kör på det. Kollar upp lite olika "paket" för tillfället och jäävlar vad dyrt det är att ta körkort. Om det är värt det? Självklart. Man blir bara chockad med alla siffror som rör sig i skallen, och alla avgifter som man inte tänkt på som också måste betalas.

Nu ska jag spela DonkeyKong med syster, sen kommer även daniel över på middag. Ikväll blir det eventuellt att åka till farmor en sväng, och sen vidare till Hanna!


Hoppas ni får en bra kväll.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0