motivation

- Frida
Det är verkligen roligt att se att det fortfarande är folk som klickar upp våran blogg och läser, trots att vi inte alls uppdaterar särskilt mycket eller bra just för tillfället.

För mig går det väldigt upp och ner vad gäller bloggandet, ibland har jag all lust i världen att blogga medans vissa dagar vill jag inte ens försöka skriva någon rad. Visst kan man väl säga att det händer saker och ting, men det händer inte så mycket att man inte hinner skriva ett litet inlägg här som tar max 15 minuter. Det ser jag bara som en ursäkt, därför har jag inte tänkt skriva att det är tiden som varit problemet- i mitt fall.

Men det är så otroligt skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig när man känner för det. Största anledningen till varför jag bloggar är framförallt för att jag ska kunna gå tillbaka om några år och se vad man egentligen gjorde för bus på den här tiden.

Skulle kunna skriva i en evighet just nu, idag, den här tiden. Men det ska ni inte behöva stå ut med. Imorgon väntar en dag på stan med Emmy, och sen ska jag träffa upp Linnéa. Det var ett tag sen (för att vara vi), så det ska bli skönt att se henne igen.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0