nattinatti.

- Frida
Nu är det sängen som gäller, tänkte bara slänga in ett inlägg här när jag ändå är i farten. Kvällen blev väl inte riktigt som planerat, hann aldrig iväg till Hanna. Jag, daniel och sofia blev kvar hos bästaste farmor hela kvällen istället. Det blev även till att baka drömmar, har precis mumsat i mig en & oj så goda dom blev. Men idag är sista dagen, sen är det nyttigt & träning i 3 månader som gäller.

Ska endast äta något gott fredag eller lördag, dag får jag välja själv beroende på hur helgen ser ut. Så det blir stenhård träning nu i 3 månader. Det blir 2 ggr/veckan till att börja med sen ökar vi till 3 ggr/veckan.

Imorgon blir en fullspäckad dag, ska iväg i god tid till mormor för att färga hennes hår & även fota henne. Det ska bli mys, har inte varit där på länge nu. Efter det blir det iväg på stan för att köpa gymkort, och efter det ska jag hämta lillasyster på skolan. Till middag ska vi göra vofflor, precis som hon vill ha det.



PUSSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Eva-Britt

Men sötaste barnen i världen.....puzzzzz

2011-02-03 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0