tionde februari.

- Frida
Det går verkligen upp och ner vad gällande bloggandet. Ibland har man all tid i världen att uppdatera ett par gånger per dag, medans andra har man ingen tid alls till det.

Kvällen har spenderats med min bror, vi har inte träffats bara jag och han på en evighet känns det som. Så det behövdes då verkligen! Slutet av kvällen hängde vi hos andreas, vi såg sveriges värsta bilförare och sen började vi se första avsnittet av tusenbröder. Jag har inte sett det från början, så nu har vi påbörjat ett litet maraton. Jag älskar det redan nu, hälften beror nog på ola rapace.

Nu ska jag kolla upp lite databutiker/butiker som kan rädda min hårdisk. Sen ska jag sova, imorgon ska jag jaga OCH förhoppningsvis hitta den bästa som kan hjälpa mig med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0