tredje februari

- Frida
Har verkligen ingen lust för att blogga konstigt nog. Men jag får väl ge det ett försök ändå!

Gårdagen spenderades med lillasyster, till en början var hon väldigt grinig och ville inte alls samma sak som mig. Men när vi till slut kom överrens om att åka skrana&tefat så gick det bra. Så vi tog oss en prommis till en backe där vi roade oss ett bra tag.

Idag har jag kikat in emmys lägenhet för första (iofs andra gången), men första gången sen hon flyttat in. Det var jätteroligt att se och lägenheten är verkligen rymlig. Vi drog oss sen ner på stan för att kika i några butiker, fick iaf med mig en lila ögonskugga från the bodyshop.

Nu ikväll har jag och Slava spelat biljard, och jag har väl lärt mig två saker om mig själv. 1. jag är en dålig förlorare (för mycket vinnarskalle i mig), 2. Jag kan verkligen inte spela biljard.
MEN trots det så var det en kanonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0