vårkänsla

- Frida
Då var det måndag igen, och även denna helg har bara rusat iväg. I fredags blev det en massa mys och let's dance såklart. Lördagen blev först en tre rätters middag med min underbara släkt hemma hos mormor. Som alltid så var det underbart! Efter det blev det vidare till Emmy för att förfesta och sen ut på Corona.

Nu har jag precis kommit in efter en 1½ timmes promenad i det UNDERBARA vädret. Jag fick bara för mig att gå ut och promenera, i sånt här väder får man inte sitta imomhus. Tycker faktiskt synd om dom som jobbar (inne) en dag som denna, det är fantastiskt skönt. Nu ska jag äta in lunch som består av frukt, sen ska jag till mamma och köra ett pass Zumba.

Hoppas ni får en fantastisk dag!






Tog bilderna precis, och sista bilden är på vår nya blomma. Det är inte som vilken annan blomma som helst, det är nämligen en flug/mygg- ätande blomma. Den äter upp flugor genom att stänga "gapet".. Vi har provat att lägga ett hårspänne i "munnen" och ja, det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0