13 januari, skola!

- Linnéa

de senaste dagarna har varit händelserika! jag har både hunnit träffa min bror och syster, handlat, lagat mat (ska börja göra matlådor så jag kan ta med mig till skolan), tagit sacko till djuraffären för kloklipp, sett filmen "the town", åkt skrana, börjat skolan, röjt i lägenheten, tagit milo(kaninunge) hem till mig tillfälligt och jobbat!

jag kanske inte ens nämt det i bloggen, men jag har iallafall kommit in på folkhögskolan! så nu kommer jag studera heltid här i ett år! mattelektionen har just slutat så jag och malin(tidigare klasskamrat) ska just traska in till stan för lunch!
mitt schema är från 9-3 alla dagar utom fredag då vi endast går till 12!

efter skolan blir det ärenden på stan sen måste jag hem för att städa och plugga!

vi får höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0