14 januari, dumma öga..

- Linnéa

igår blev det först skola, sen mötte jag upp krille på stan för ärenden. därefter kom frida över till mig, vi röjde ordentligt i min lägenhet! vi ska nämligen ta någon dag då vi tillsammans ska inhandla en massa till min lägenhet, det är verkligen på tiden att piffa till här hemma! kvällen avslutades med mannagrynsgröt,donkey kong och prat hela natten lång!

klockan ringde dock 7 morgonen efter, jag steg upp för att göra mig i ordning för skolan, men när jag passerade spegeln såg jag att hela mitt öga svällt upp.. så det blev bara att sjukanmäla mig.. det ser förj'vligt ut + att det gör svinont.. jag måste se till att få en läkartid snarast så jag kan få någon salva utskriven..



älskar min nya profilbild på facebook, tuff visst?
tanken var att jag skulle göra något roligt framför kameran och då mitt i allt slänger sig daniel framför kameran! jag tror inte han hängde med att jag stod upp och ner på händer! så just då jag skulle ner på fötter igen dyker han upp framför mig, och precis då hinner frida knäppa med kameran! så nu har man en ny rolig profilbild!


nu har jag just ätit middag och nu blir det te&smallville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0