17 januari, bio med bror!

- Linnéa

oavsett om ögat inte mådde så bra i lördags heller kände jag inte för att sitta inne endast pga det! så istället blev det förfest med ett ordentligt gäng brudar, sen drog vi vidare till scharinska! det var första gången jag besökte det stället, nytt och trevligt!


tack alla för en trevlig kväll!


idag har jag iallafall varit med frida, vi såg en riktigt skum film.. förstod mig inte alls på den.. nu ska jag iallfall strax möta upp min bror, vi ska på bio och självklart ska vi se "harry potter& dödsrelikerna"!

sist men inte minst, som ni kanske läste så har jag lyckats bryta av min hemmanyckel.. det är dock tur att det nu är löst, fixade en ny nyckel idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0