17 januari

- Frida
Jag har så många bilder att uppdatera er med, men det finns aldrig tid till det när jag väl sätter mig här för att skriva. Jag har nu länge gått och grubblat över externa hårdisken och det är verkligen dags att ta tag i det nu. Jag måste bara hitta ett ställe där dom är pålitliga. Skulle vara en stor miss att lämna in den, och sen få tillbaka den utan någon bild alls. Vill vara säker på att stället kommer fixa det...

Har inte hunnit se första avsnittet för den här säsongen av solsidan ännu. Det måste jag också göra, finns det något mer klockrent humorprogram än det? Tror fan inte det.

Ikväll blir det skridskor, så ska leta upp mina skridskor nu. Ha en bra kväll!









bildet tagna från daniels mobilkamera.
SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0