20 januari, godkväll!

- Linnéa

idag har det blivit skola, middag med älskling, promenad med sacko& jr och sist med inte minst, fixat min dator! från ingenstans craschade min dator pga ett virus, så jag fick rusa över till min bror som fick lösa det! det tog dock ett tag, men det var det verkligen värt! jag kunde knappt sätta igång datorn innan den hunnit stänga av sig igen..
så har jag just kommit hem, tänkte nu ta mig en kopp te innan jag måste hoppa i säng!

imorgon är det skola till 12 som gäller, sen kommer frida över för en stund, vi ska äntligen ta tid och beställa lite saker! på kvällen är det plugg som gäller, har massvis med läxor som ska in på måndag! lördag blir det jobb fram till 7 sen blir det utgång med älskade jessi!!


hemska feber, krya på dig hjärtat!<3

vi får höras mer imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0