20 januari, tagga onsdag!

- Linnéa

igår efter skolan träffade jag upp frida, jag drack minst 4 koppar te i hopp om att lindra min hals lite. men det var inte till hjälp.. vi kikade även på olika internetsidor där vi hade tänkt beställa lite smått&gott! dock hann vi inte beställa eftersom vi båda skulle till boysen! dock blev det bara middag för min del, sen sängen kl 10. mitt hjärta har nämligen feber och då ska inte mycket annat göras än vila&sköta om sig! utvilad kände man sig iallafall när man steg upp för skola!

nu börjar just sista lektionen, det är religion som gäller! sen ska jag hem en snabbis för att mata milo! därefter ska jag möta upp frida.r för disskution om en trevlig sak som händer nästa onsdag!!

nu börjar lektionen! vi får höras mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0