20 januari

- Frida
Solen fortsätter skina, vilket gör mig på grymt bra humör. Jag och emzan planerar oftast tid och dag när vi ska prata över telefon, så att man verkligen får tag i varandra. Så imorse när jag låg och sov så ringde hem telefonen. Jag sov så skönt så jag tänkte bara "äeh, det är väl någon j*vla telefonförsäljare".. Innan det slog mig att emmy skulle ringa, kastade mig upp ur sängen och slängde mig på telefonen som låg inne i vardagsrummet. Det var ett väldigt effektivt sätt att vakna på, och det måste ha sett hemskt roligt ut för den delen också.

Nåja, jag ska snart göra mig iordning och åka till evelina nu snart. Hon ska låna en klänning av mig, sen ska vi ut på en långprommis med miagumman. Håller på att skriva en liten planering inför 2011, som kommer upp här snart. Det gick dock bara att skriva några punkter, så det kommer en fortsättning på det senare också.

Nu ska jag fortsätta planera saker och ting med emmy över msn.... Men ni får ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0