21 januari, goddnatt&kväll!

- Linnéa

jag tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag slockar! orden är slut i kroppen! idag blev det först skola till 12 sedan dess har dagen fortsatt med städning och tvättning tills nu! jag har städat hela min lägenhet, hjälp mamma som flyttar vilken dag som helst, tvättat, umgåtts med bror&sacko och träffat frida! nu var planen egentligen att plugga men jag är för slut, så istället ska jag nu sova! imorgon innan jobbet får det bli plugg istället.

efter jobbet blir det raka vägen till jessi! för mig, jessi och rabin blir det utgång! er har jag saknat i massor<3 så för att hinna med allt får det bli att slänga i sig någon middag på vägen till henne!

nu exploderar mitt huvud.. godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0