3 januari

- Frida
Shit vad den här dagen går i 1111000030 km/h. Har iaf precis kommit hem ifrån Hanna, där vi har kollat på Greys. Det är ganska bra att jag inte har hela säsongerna, med tanke på att jag hade suttit fast vid det alla timmar på dygnet i princip.

Nu är Åsa och handlar chinamat som vi ska smaska i oss idag, det kommer bli smaskens. Efter middagen bär det av till evelina, vi hade tänkt fota en del egobilder som man så fint kallar det. Behöver verkligen en ny profilbild på facebook så det kanske är ett perfekt tillfälle för det.

Senare ikväll och in mot natten ska jag träffa min käre linnéa som jag trodde hade blivit kidnappad eller något. Har inte fått tag i henne på hela helgen, så vi måste träffas för att prata om en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0