31 januari!

- Linnéa

jag hade kul i lördags så länge det varade.. jag hann precis med den super goda maten innan jag fick migrän& massa näsblod..
förfesten var även trevlig, även om den endast hann vara en timme innan vi skulle iväg!

igår hann jag både träffa mitt hjärta och frida! jag och min älskling gjorde ärenden, vi fixade det sista till lägenheten! nu är det bara hyllan som ska upp, jag ska få låna en borr av fridas pappa!
kvällen avslutades med oth och maaaassor av prat, faktiskt hela natten igenom om jag ska vara exakt!

idag har det varit skola till halv 2, sen traskade jag och malin på stan till fyra för att söka ett plagg som jag letat efter ett alldeles för bra tag.. tillsist lyckades vi hitta de jag sökte, som tur var!
nu inväntar jag att mitt hjärta ska komma, sen blir det genast ner på stan för att möta upp min syster!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0