5 januari, måste bli bättre på att blogga!

- Linnéa

antar att det är ganska dags att skriva ett inlägg! de senaste dagarna har bestått av bio, matlagning, städning, stor bakning och promenader! det är knappt så jag rymmer med annat i frysen nu när alla bullar tagit upp all plats! blev allt från saffransbullar, till kanel, vanilj och mandelsmassabullar!

ikväll är det mys, bullar och film som gäller, blev rekommenderad "babysitter wanted" som jag ska se tillsammans med min älskling! jag ska även försöka hinna förbi mataffären så jag har det bortgjort! runt 10 ikväll ska jag till älsklingsfrida, där det blir övernattning och wii (det hoppas jag på iaf)!

nu är min älskling alldeles strax utanför så jag måste rusa! vi får hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0