7 januari

- Linnéa

dagen igår började med att jag,frida och evelina åkte till lokalen där evelinas fest ska hållas på lördag! vi pyntade lokalen så nu ser den riktigt trevlig ut! jag hinner dock inte stanna hela kvällen, jag jobbar nämligen från 00:00-03:30, vilket känns super tråkigt.. därefter köpte jag och frida med oss mat hem till danne (vi är kattvakt åt dannes katt musse till söndag) där vi satt hela kvällen och pratade om allt mellan himmel och jord!
kan man hitta en busigare katt?

nu ska jag städa, duscha och sen slänga ihop mat.




Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Om du kollar kategorin vBlog så hittar du svaret där (=

2011-01-07 @ 22:06:04
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0