ääääntligen tog jag modet, jag har gjort en tatuering och jag är sååå nöjd!

- Linnéa

jag har tyvärr inte hunnit blogga ordentligt de senaste dagarna, det har funnit så mycket att hinna med! igår blev det en helgdags shopping med frida& krille! vi köpte massor av nytt till min lägenhet!! hela kvällen gick åt att inreda lägenheten, och nu är den så gott som klar! imorgon ska vi bara fixa det sista så vi har det gjort!
lägger upp bilder på min lägenhet när allt är fixat!

idag blev det skola till tre sen åkte jag genast till tatueringsstudion, yes ni läste rätt! jag, linnea mattfolk har tatuerat mig!!! och jag kan säga er att jag oroade mig alldels i onödan, det enda som gjorde ont var när killen rengjorde tatueringen efteråt..
jag är så nöjd att jag redan börjar planera min andra!!! jag kan knappt tro att det är sant!!!

efter stan blev det shopping med frida på stan, lyckades hitta ett& annat! byxor,väska,leggings,plånbok,strumpor, tatueringssalva och smått&gott till lägenheten!


bild på själva tatueringen kommer upp imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0