dålig förlorare? hell yea.

- Frida
Det är nog väldigt svårt att möta mig i spel, med tanke på min envishet. Det finns nog inte så många som är en sån dålig förlorare i spel som jag är, eller egentligen har det bara med att göra att jag är så fruktansvärt envis. Jag vägrar ge mig, och kör på tills jag klarat det jag ska.

Har iaf dragit mig ifrån DK nu ett tag, och ska nu iväg på gymmet. Snart går det ut, så då får vi se om jag skaffar på exempelvis Tenton istället. Hade då tänkt köra på ett 3-månaders kort eftersom att jag i vanliga fall springer mycket under sommaren. Nu ska jag packa ner alla träningskläder, så hörs vi senare!



Den här bruden har jag spenderat dagen med på stan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0