en himla massa springande hit&dit.

- Frida
Det blev inte riktigt som planerat idag, men jag klev upp kvart över nio. Det var skönt, och det behövdes absolut inte längre sovmorgon än så kände jag. Jag hade tänkt spela badminton med grabbarna, men hade ingen att spela mot förens i sista sekund och då hade jag redan hunnit planera annat. Jag och mamma hade en riktig "mor&dotter"dag och promenerade in till stan för att göra lite ärenden. Köpte lite nödvändigt som, en flytande eyeliner, dagcreme, ler/scrub mask till ansiktet, lypsyl(!!) och scrubpads. Inte så intressant för er att läsa men tänkte dela med mig lite mer av vad som egentligen handlas.

Efter stan så åkte jag till intersport,stadium&h&m på ersboda med evelina och hennes mor. Vi skulle hitta träningskläder till evelina så vi kommer igång med träningen på riktigt nu. Hittade ett nytt "pannband" där också, ett rött blev det.

Nu sitter eve och lockar håret, för henne blir det fest ikväll och för mig blir det hemmamys. Jag måste verkligen tagga till inför nästa helg, så att jag är supertaggad då!

Nu har ni fått lite väl mycket info, men det var allt jag hade komma med. Så ni får nöja er med det, så hörs vi kanske imorgon!
PUSS&KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0