Got me like I knew it

- Frida
Det är ganska underligt hur en förkylning kan komma och gå den här tiden på året. Imorse när jag vaknade kändes det verkligen som att febern inte var långt borta. Men så fort jag hade tagit mig en dusch så blev jag som ny igen. Tur är väl det iofs.

Idag bokades en väldigt rolig sak för Linnéa, vad det är kan jag dessvärre inte säga. Det får hon berätta själv! Hon kom hit runt 3-tiden och vi har kikat runt lite på olika interletbutiker och bara snackat. Runt 6-tiden åkte jag vidare till älski, har bara tagit det lugnt och kikat på TV. En tupplur har jag också hunnit med (as usual). Fick tyvärr inte se klart "uppdrag granskning" då hans favvoprogram gick samma tid. Så ska nu ta och se det, det är ett väldigt bra avsnitt som visades ikväll så gå in ni också och se det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0