grattis virrre!

- Frida
Vilket springande det har varit för mig och linnéa dom närmsta dagarna. Men resultat har det blivit i lägenheten hennes, det är så roligt att verkligen se resultat! Något som dock fått lida av detta är kosten&hälsan, det är ett under att jag ens lägger ut det här i bloggen men såhär tragiskt har det sett ut de tre senaste dagarna:

11-01-27  MCDONALDS ERSBODA    -45,00

11-01-26  MCDONALDS UMEA C    -45,00

11-01-25  MAX UMEA CITY    -69,00

Nu säger jag bara TRÄNING, jag blir helt tokig att det inte blivit träning på ca 2 veckor nu. Den första februari köper jag 3-månaderskort på Tenton. Med eller utan sällskap, här ska tränas!!

Viktor fyller även tjugo år idag (27e), så extra grattis till honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0