intensiva dagar.

- Frida
Det har minst sagt varit intensiva dagar i veckan, och framförallt i helgen. Det har hunnits med en hel del och det är precis så det ska vara. I lördags var evelinas fest vilket var väldigt trevligt, det blev middag med några brudar innan och sen drog kalaset igång. Mycket folk vare och det slutade med en förstörd dator. Bortsett från det sistnämnda så gick det väldigt bra.

I måndags var jag och Hanna på SPA, det var så grymt härligt. Jag tror att vi båda verkligen behövde slappna av på riktigt och bara få vara. Vi gick mellan solrummet- bubblepoolen- bassängen och bastun. Helt underbart var det!
Idag har jag varit och simmat med evelina, vi körde en hel del jobbiga övningar i vattnet så det lär kännas imorgon om man säger så. Nu ikväll har jag och ett gäng varit och åkt skrana i rödbeget, sen avslutades kvällen med "the town"- som jag redan sett men såg utan problem en gång till.

Det tog ett tag att skriva det här inlägget, började nämligen blöda näsblod nu mitt i allt. Så otroligt obehagligt det är, usch och fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0